ÜYELİK & SİPARİŞ & TESLİMAT
Neden üye olmalıyım ? Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?
Northwild.com.tr’ ye üye olmadan ziyaretçi/misafir kimliği ile üyeliksiz alışveriş yapabilirsiniz. Ancak biz siparişlerinizin takibini sistem üzerinden yapabilmeniz ve siparişiniz ile ilgili sizinle gerekli durumlarda iletişime geçilebilmesi, sipariş statü güncellemelerinin tarafınıza iletilebilmesi için üyelik oluşturarak alışveriş yapmanızı öneriyoruz.
Üyelik bilgilerimi güncellemeli miyim?
Siparişiniz ile ilgili tüm güncel bilgiler üyelik oluştururken beyan etmiş olduğunuz iletişim bilgileriniz üzerinden paylaşılacağı için bu bilgilerinizde değişiklik olması durumunda hesabınızdan güncellenmesini öneriyoruz.
Şifremi unuttum ne yapmalıyım ?
Northwild.com.tr üzerinden üye girişi ekranına mail adresinizi girerek ‘’şifremi unuttum‘’ butonuna tıkladığınızda, yeni şifreniz mail adresinize gönderilecektir.
Hediye çeklerime nasıl ulaşabilirim?
• Northwild.com.tr’ de oluşturduğunuz bir üyelik kaydınız bulunuyorsa Üye Grişi Sayfası üzerinden giriş yapmanız gerekmektedir.
• Üye Girişi > Hesabım > Para Puanım/Hediye Çeki başlığı altından hesabınıza tanımlanmış olan hediye çeklerinizi takip edebilirsiniz.
Hangi ödeme seçeneklerini kullanabilirim?
• Northwild.com.tr’ üzerinden kredi kartları, nakit ödeme (ATM) Kartları ile; MasterCard, Visa tipli kartları ile işlemleri yapılabilmektedir.
• Havale seçeneğimiz ile ödeme yapmanız mümkündür.
• Ödemelerinizi havale ya da EFT yöntemlerinden birini kullanarak aşağıda bilgileri verilen hesap bilgileri üzerinden alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.
• İyzico ile hızlı ve kolay işlemler gerçekleştirebilirsiniz
• Kapıda ödeme yöntemi ile siparişiniz size ulaştığında ödemeyi yapabilirsiniz.
Havale veya EFT ödeme yöntemi ile siparişimi nasıl oluşturabilirim?
•Havale ve EFT ödemelerinde, alıcı ismi mutlaka ARARAT AYAKKABI DERİ TEKSTİL SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ olarak girilmelidir
•Ödeme işlemi yapılırken açıklama kısmına hangi siparişe ait olduğunu belirtmek adına sipariş numarası yazılmalıdır
•Havale yöntemi ile verilen siparişlerin hesap kontrolleri günlük olarak saat 15:00 ‘ da gerçekleştirilmektedir.
•2 gün içerisinde ödemesi tamamlanmayan siparişler sistem tarafından otomatik olarak iptal edilecektir.
HAVALE / EFT HESAP BİLGİLERİ
Hesap adı: ARARAT AYAKKABI DERİ TEKSTİL SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
Hesap Tipi: TRY
Banka: Garanti Bankası
Şube Adı: Parseller / Avcılar
IBAN: TR73 0006 2001 2150 0006 2944 52
Faturamı kaybettim nasıl yeniden alabilirim?
Siparişiniz kargoya verildiğinde faturanızın bir kopyası üyelik mail adresinize gönderilmektedir. Mail adresinize erişememe durumunda, 0530 520 0568 (Çalışma saatleri Haftaiçi 09:00 - 17:00) nolu Northwild Müşteri Hizmetleri ekibimizle görüşebilirsiniz.
Siparişim neden kargoya verilmedi?
Northwild olarak siparişlerinizi her zaman mümkün olan en kısa teslimat süresi içinde gönderiyoruz. Nadiren de olsa bazen beklenmeyen durumlar gecikmelere sebep olabiliyor.
Bu tip gecikmelere sebep olabilecek bazı durumlar:
• Stokta kalan son ürünü satın almış ve üründe üretime bağlı defo varsa farklı depolardan yeni bir tanesi tedarik edilmeye çalışılıyorsa
• Sipariş teslimatı indirim dönemine denk gelmişse
• Olumsuz hava koşulları ve benzeri kontrolümüz dışında gelişen bir durum mevcutsa.
Teslimat Süresi Nedir?
Northwild.com.tr’ den satın aldığınız tüm ürünler siparişiniz onaylandıktan sonra, çoğunlukla 1-2 iş günü içerisinde adresinize gönderilmek üzere kargoya teslim edilir.Kargoya teslim edilen İstanbul içi gönderilerin 1-2 iş günü, İstanbul dışı gönderilerin ise 1 ile 4 iş günü arası tahmini varış süresi öngörülmektedir. Kargo firması, siparişinizi iş günleri 09:00 – 18:00 saatleri arasından sipariş oluştururken belirttiğiniz adrese teslim edecektir. Siparişinizi resimli bir kimlik ibraz ederek, imza karşılığı kargo görevlisinden teslim alabilirsiniz. Zorunlu durumlarda ise imza yerine sms ile kod talep edebilir ve tarafınıza iletilen kod ile siparişinizi kargo görevlisinden teslim alabilirsiniz Teslimat adresinde bulunmamanız durumunda, adreste bulunan bir başka şahıs, kimlik ibraz ederek siparişinizi teslim alabilir. Ancak kargo görevlisi adres yerinde kimseye ulaşamadığı durumda kargonuz tarafımıza geri döner. Geri dönen veya size ulaşmayan siparişleriniz ile ilgili 0530 520 0568 (Çalışma saatleri Haftaiçi 09:00 - 17:00) nolu Northwild Müşteri Hizmetleri Ekibi ile görüşüp detaylı bilgi alabilirsiniz.
Satın Aldığım ürünü teslim alırken kargo ücreti ödeyecek miyim?
Northwild.com.tr’ den satın almış olduğunuz siparişlerinizin teslimatı ücretsiz olarak yapılmaktadır.
Siparişim hangi kargo firması ile teslim edilecek?
Northwild.com.tr’ den satın almış olduğunuz ürünlerinizn teslimatı anlaşmalı kargo şirketimiz YURTİÇİ Kargo aracılığı ile yapılmaktadır.
Türkiye’nin her yerine teslimat yapıyor musunuz?
Dağıtım ağımız Yurtiçi Kargo dağıtım ağları ile sınırlıdır. Şu anda Türkiye sınırları için en fazla noktaya teslimat yapan Yurtiçi Kargo tarafından teslimatları yapmaktayız.
Siparişim Yurtiçi Kargo tarafından bana ulaştırılamaz ise ne yapmalıyım?
Siparişleriniz için belirlediğiniz adrese İstanbul içi 1-2 iş günü, İstanbul dışı 1 ile 4 iş günü arası tahmini varış süresi öngörülmektedir. Varış gününde adresinizde bulunamaz iseniz kapınıza kargo şirketi tarafından ihbar notu bırakılarak gönderiniz kargo şirketinin dağıtım ofisine teslim edilmektedir. 3 iş günü içinde dağıtım ofisinden teslim alınmayan gönderileriniz northwild.com.tr deposuna iade edilmektedir. Depoya ulaşan ürünleriniz için sizinle irtibata geçilip gerekli düzenlemeler yapıldıktan sonra adınıza tekrar gönderim yapılabilir. Size ulaşamazsak iptal edilerek ücreti, ödeme yaptığınız şekilde iade edilir.
Kargo teslimatı sırasında nelere dikkat etmeliyim?
Kargo size teslim edildiğinde kutuda ezilme, deformasyon, ıslaklık ya da ürüne zarar verebilecek bir durum söz konusu ise, kargo görevlisi ile birlikte kutuyu açarak ürünlerinizin durumunu kontrol ediniz. Ürünlerde bir hasar gördüğünüz durumda, ürünleri teslim almayıp kargo yetkilisinden tutanak tutmasını isteyiniz. Tutanak tutulan ürünler kargo firması tarafından Northwild’ a ulaştırılacak ve tarafımızdan ürünlerin değişimi yapılacaktır.
Belirttiğim adreste olmamam durumunda siparişimi bir başkısı teslim alabilir mi ?
Sipariş ekranında belirtmiş olduğunuz ikinci kişi kimlik ibrazı ile siparişinizi teslim alabilir.
Kargo takibini nasıl yapabilirim?
Satın aldığımız ürünlerin kargo firmasına verilmesinin ardından e-posta adresinize ve üyelik oluşturuken belirttiğiniz iletişim numarasına ulaşacak kargo takip kodunu (gönderim kodu), kargo firmasına ait internet sayfasından giriş yaparak sorgulayabilirsiniz. Aynı zamanda siparişlerim kısmında da kargonuzu takip edebilirsiniz.
Northwild.com.tr’ den nasıl alışveriş yapabilirim?
Northwild.com.tr üyeliğinizi oluşturduktan veya üye girişinizi yaptıktan sonra hemen alışverişe başlayabilirsiniz. Dilerseniz ilgilendiğiniz ürünlerle ilgili arama yapabilir; beğendiğiniz ürünleri, renk ve beden seçeneklerini işaretledikten sonra sepetinize ekleyebilir, teslimat ve ödeme bilgilerini doldurarak alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.
Northwild.com.tr ‘de üyeliksiz alışveriş yapmakta mümkün ürünü sepete ekledikten sonra üyeliksiz devam et’e tıklayarak gerekli bilgileri doldurmanız yeterlidir.
Türkiye’nin her yerinden alışveriş yapabilir miyim?
Türkiye’nin her yerinden Northwidl.com.tr ‘ yi ziyaret edip gönlünüzce alışveriş yapabilirsiniz.
Fiyatlarınıza KDV dahil mi?
Northwild.com.tr’ de gördüğünüz fiyatlar KDV dahil fiyatlardır.
Northwild.com.tr üzerinde satılan ürünlerin garantisi var mı?
Northwild.com.tr üzerinden alınan her ürün % 100 orijinal üründür ve faturalı olarak teslimatları yapılmaktadır.
Siparişimi verirken sorunla karşılaşıyorum, ne yapmalıyım?
Northwild.com.tr üzerinde yapmış olduğunuz işlemlerde karşılaştığınız hata görsellerini
[email protected] mail adresi üzerinden iletebilir ya da Northwild Müşteri Hizmetleri ekibinden bize ulaşarak da yardım alabilirsiniz.
Northwild Müşteri Hizmetleri: 0530 520 0568 (Çalışma saatleri Haftaiçi 09:00 - 17:00)
İndirim kuponumu/kodumu/hediye çeklerimi nasıl kullanabilirim?
Hesabınıza yüklediğimiz yada gönderdiğimiz indirim kuponları/ hediye çeklerini ürünü sepete ekledikten sonra hediye çekleri kutucuğuna size iletilen kodu yazıp ekleye tıklamanız yeterlidir. Kupon/çek değeri kadar tutar sepet toplamından düşücektir.
İpucu:
1-Bir siparişte en fazla 1 adet çek/kupon kullanılabilir,
2-Bazı kampanyalarımızda seçili ürünlerde kupon veya çek kullanılamamaktadır,
3- Sepette extra indirim olan kampanyalı ürünlerde, kupon kullanmayı tercih etmeniz durumunda ürüne ait kampanyalar iptal olur ve ürün fiyatından sadece kupon tutarı düşülür. Ürün kampanyaları kupon aynı anda kullanılamaz.
Tüm bilgileri eksiksiz girmeme rağmen ödememi gerçekleştiremiyorum ne yapmalıyım?
Ödemenizi kredi kartı ile gerçekleştirmeye çalışıyorsanız, kartınızın online internet işlerine açık olduğundan emin olunuz, limitinizi, kartınızın son kullanma tarihini ve kart bilgilerini doğru girdiğinizi kontrol ediniz. Onay işlemi sırasında internet bağlantınızın olduğundan emin olunuz.
Siparişimi Whatsapp veya müşteri destek hattından oluşturabilir miyim?
Bilgi güvenliğiniz için www.northwild.com.tr üzerinden siparişinizi sadece siz tamamlayabilirsiniz. Whatsapp veya sosyal medya platformlarından sipariş oluşturulmamaktadır.
Aradığım ürüne nasıl ulaşabilirim?
Northwild.com.tr ‘ de arama çubuğuna ürün kodunu yazarak ulaşabilirsiniz. Kategori beden veya renk filtreleyerek de ilgili ürüne ulaşabilirsiniz.
Kredi kartında bulunan puanımlarımla alışveriş yapabilir miyim?
Northwild.com.tr siparişlerinizde kredi kartı puanları kullanılmamaktadır.
Üye değilim siparişimin durumunu nasıl öğrenebilirim?
Northwild.com.tr sayfanın altında Alışveriş Bilgilerim alanında
sipariş takibi alanına tıklayıp sipariş verirken girdiğiniz e-posta adresini ve sipariş numaranızı yazmalısınız, sorgulaya tıklayarak sipariş bilgilerinize ulaşabilirsiniz.
Siparişim hasarlı ulaştı bu durumda ne yapmam gerekiyor?
Öncelikle yaşadığınız bu olumsuz durum sebebiyle çok üzgünüz. Siparişinizi mutlaka kargo personelinin yanında kontrol etmelisiniz. Kargo paketinde veya üründe hasar varsa, kargo görevlisine hasar tespit tutanağı tutturmalısınız, bu şekilde kargo görevlisi ile gönderinizi geri gönderebilirsiniz.
Eğer teslim aldıktan sonra farkedilen bir durum ise, iade adımlarını izleyebilirsiniz.
İki adet ayakkabı sipariş etmiştim ama bir adet ulaştı, eksik teslim edildi ne yapmalıyım?
Öncelikle yaşadığınız bu olumsuz durum sebeiyle çok üzgünüz. Paket içeriği eksik veya yanlış ise, Northwild Müşteri Hizmetleri numarasından veya e-posta yolu ile bize ulaşabilirsiniz. Eksik ve yanlış gönderilen siparişiniz için en hızlı şekilde çözüm bulanacak ve paketin cıkışı yapılacaktır.
Northwild Destek Hattı: 0530 520 0568 (Çalışma saatleri Haftaiçi 09:00 - 17:00)
E-posta:
[email protected]
İADE & DEĞİŞİM & İPTAL
Northwild.com.tr’ den satın almış olduğum ürünleri iade edebilir miyim?
Siz değerli müşterilerimizin memnuniyeti bizim için daima öncelikli. Ürününüzü iade etmek isterseniz,
• Fatura tarihi üzerinden 14 (on dört) gün geçmemiş, ürün koruma bandı açılmamış, etiketleri sökülmemiş, kullanılmamış ve yeniden satışa sunulabilir durumdaki ürünlerinizi tüm aksesuarları ile birlikte iade edebilirsiniz. Bu koşullara uymayan iadeler kabul edilmeyerek, karşı ödemeli olarak size geri gönderilecektir. Bu nedenle ürünleriniz size ulaştığında, üründe ve etiketlerinde hasara sebep olmayacak şekilde en kısa sürede denemenizi öneririz. Uygun olmadığını düşündüklerinizi, yukarıda belirtilen şekilde tarafımıza iade edebilirsiniz.
• Yurtiçi Kargo ile iadelerinizi iletilen iade kodu onay kodu ve müşteri kodu ile birlikte ÜCRETSİZ gönderebilirsiniz.
Siparişimdeki bir ürünü iade etmek istiyorum ne yapabilirim?
Siparişinizdeki ürünü/ürünleri iade etmek istediğinizi duyduğumuza çok üzgünüz. Siz değerli müşterilerimizin memnuniyeti bizim için daima öncelikli. Ürününüzü iade etmek isterseniz, aşağıdaki koşullar çerçevesinde size en hızlı şekilde yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız;
3 (üç) şekilde iade talebinizi tamamlayabilirsiniz:
1.Sitemiz üzerinden Üye girişi adımından sonra, Hesabım > İade taleplerim > Yeni talep oluştur tıklıyoruz. Açılan sipariş numarası alanından ilgili siparişi seçip, iade sebebi ve iade tipi belirterek talebi tamamlıyoruz. İletilen kargo iade kodu ile birlikte en yakın Yurtiçi kargo şubesine bırakabilirsiniz. Kargo öncesi iade koşulları ve kargo süreci ile ilgili daha detaylı bilgi almak için sayfa altında yer alan Müşteri Hizmetleri alanından İade & Değişim koşullarına tıklayarak ulaşabilirsiniz.
2.Sitemiz üzerinden Üye girişi adımından sonra, Hesabım > Siparişlerim > ilgili sipariş seçerek ilerliyoruz. İade etmek istediğiniz ürüne tıkladığınızda
kolay iade butonunu göreceksiniz. Açılan pencerede iade sebebi ve iade tipini belirterek talebi tamamlayabilirsiniz. İletilen kargo iade kodu ile birlikte en yakın Yurtiçi kargo şubesine bırakabilirsiniz. Kargo öncesi iade koşulları ve kargo süreci ile ilgili daha detaylı bilgi almak için sayfa altında yer alan Müşteri Hizmetleri alanından
İade & Değişim koşullarına tıklayarak ulaşabilirsiniz.
3.Üyeliksiz gerçekleşen siparişler için Northwild.com.tr anasayfa da en altta Alışveriş Bilgileri alanında kolay iade linkine tıklayarak iade talebinizi oluşturabilirsiniz.
İade ve Değişim koşulları nelerdir?
Northwild.com.tr’den satın aldığınız ürünleri değiştirmek veya iade etmek isterseniz, aşağıdaki şartlara uygun olduğundan emin olmalısınız,
• Fatura tarihi üzerinden 14 gün geçmemiş olmalı,
• Ürünün orijinal ambalajı bozulmamış olmalı,
• Etiket ve logosu sökülmemiş olmalı,
• Kullanılmamış ve yeniden satışa sunulabilir durumdaki ürünlerinizin tüm aksesuarları ile birlikte paketinin içinde olmalı,
• Siparişe ait fatura çıktısı iade paketinin içinde olmalı.
Northwild.com.tr ' de değişim mümkün değildir. Ürünü ücretsiz iade edip, tekrar sipariş oluşturabilirsiniz.
Web İade Adresi: Selehaddin Eyubi Mh. Uğur Mumcu Cd. No:31/1 İç Kapı No:1 Esenyurt/İST.
Northwild Destek Ekibi: 0530 520 0568 (Çalışma saatleri Haftaiçi 09:00 - 17:00)
Siparişimin iade süresi ne kadardır?
Northwild.com.tr’den satın aldığınız ürün/ürünleri iade koşullarına uygun olduğu takdirde, 14 gün içerisinde olarak iade edebilirsiniz.
İade kargoları Yurtiçi kargo ile ÜCRETSİZ gönderebilirsiniz.
İade ve değişim yapacağım ürünleri hangi adrese göndermeliyim?
Wep İade Depo adresi: Selehaddin Eyubi Mh. Uğur Mumcu Cd. No:31/1 İç Kapı No:1 Esenyurt/İST.
Müşteri Hizmetleri hattı: 0530 520 0568 (Çalışma saatleri Haftaiçi 09:00 - 17:00)
İadeler Yurtiçi kargo ile Ücretsiz gönderilmektedir.
Northwild.com.tr ' de değişim mümkün değildir. Ürünü ücretsiz iade edip, tekrar sipariş oluşturabilirsiniz.
Siparişimi iade ederken bir bedel ödeyecek miyim?
Anlaşmalı kargo firmamız Yurtiçi Kargo ile ÜCRETSİZ şekilde iade paketini bize gönderebilirsiniz.
Wep İade Adresi: Selehaddin Eyubi Mh. Uğur Mumcu Cd. No:31/1 İç Kapı No:1 Esenyurt/İST.
Müşteri Hizmetleri hattı: 0530 520 0568 (Çalışma saatleri Haftaiçi 09:00 - 17:00)
İade ettiğim ürünler ne kadar süre içinde size ulaşır?
İade edilen ürün/ürünlerin depomuza ulaşma süresi, siz gönderimi gerçekleştirdikten sonra 2-5 iş günüdür. Malesef, gönderdiğiniz iade ürünlerin elimize ulaşma süresi bizim kontrolümüzde değildir.
İade sürecini nasıl takip edebilirim?
Siparişinizi, northwild.com.tr üzerinden kayıtlı üye hesabınız üzerinden verdiyseniz, Hesabım > İade Taleplerim sayfasından görüntüleyebilirsiniz.
Satın alma işlemi misafir kullanıcı olarak, üyeliksiz oluşturulduysa, Anasayfa en altta alışveriş bilgileri alanında
sipariş takip’e tıklayarak sipariş no ile sorgulayabilirsiniz. Northwild Müşteri Hizmetleri hattından mesai saatleri içerinden ulaşabilir süreç hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz.
Northwild Müşteri Hizmetleri: 0530 520 0568 (Çalışma saatleri Haftaiçi 09:00 - 17:00)
Ürün/Ürünlerimi siparişimi iade/iptal ettikten ne kadar süre sonra tutar hesabıma geçiyor?
• İade kargonuz bize ulaştığında, Ürünlerin iade şartlarına uygunluğu kontrol edilmektdir. Kabul edilen iade taleplerine ait geri ödemeler yasal süre olan 10 (on) iş günü içerisinde bankanıza iletilir. Bu süre Northwild’ a iade ettiğiniz ürünün iadesinin kabul edilmesiyle başlar. İade işlemi tamamlandığında, detayı Northwild.com.tr’ ye üye olduğunuz e-mail adresine gönderilir. Üyeliksiz oluşturduğunuz sipariş için iade sözkonusu ise Northwild Müşteri Hizmetlerinden detaylı bilgi alabilirsiniz.
• Geri ödemeniz, bankanız tarafından ödeme şeklinize uygun olarak yapılır; taksitli alışverişleriniz taksitli iade edilir. Geri ödeme sürecini bankanızla iletişime geçerek takip edebilirsiniz.
• Siparişiniz iade şartlarına uygun değilse, adresinize karşı ödemeli olarak geri gönderilir.
Northwild Müşteri Hizmetleri: 0530 520 0568 (Çalışma saatleri Haftaiçi 09:00 - 17:00)
Taksitli aldığım ürünün geri ödemesi Nasıl yapılıyor?
Taksitli ödeme seçeneğiyle alışveriş yaptıysanız, geri ödemesi bankanız tarafından kartınıza taksitli olarak iade edilecekitir.
Siparişimi iade ettim ancak ücret hesabıma yansımadı ne yapmalıyım?
Siparişlerinizdeki ürün/ürünler iade depomuza ulaştıktan sonra bir takım kontrollere tabi tutulmaktadır. Siparişleriniz ile ilgili ürün iadesi kabul bilgilendirilmesi aldığınızda ürün/ürünlerin iade süreci başlatılmaktadır. Para iadesinin gerçekleştirilmesi süresi yaklaşık olarak 10 (on) iş günüdür. Ödeme iadesi, ödemenin yapıldığı yöntem ile gerçekleştirilmektedir.
Ödemeleriniz ile ilgili bir sorun olduğunu düşünüyorsanız sizlere yardımcı olabilmek için
Northwild Müşteri Hizmetleri Numarasından iletişime geçmenizi rica ederiz.
North Wild Müşteri Hizmetleri: 0530 520 0568 (Çalışma saatleri Haftaiçi 09:00 - 17:00)
Northwild.com.tr’ den satın aldığım ürünü değiştirebilir miyim?
Northwild.com.tr ' de değişim mümkün değildir. Ürünü ücretsiz iade edip, tekrar sipariş oluşturabilirsiniz.
Siparişimdeki bir ürünü değiştirmek istiyorum ne yapabilirim?
Northwild.com.tr ' de değişim mümkün değildir. Ürünü ücretsiz iade edip, tekrar sipariş oluşturabilirsiniz.
Kargodaki siparişimi iptal edebilir miyim?
Ürün kargoya verilmiş ise bu aşamada iptali mümkün değildir, northwild.com.tr adresimizden iade talebini oluşturabilirsiniz. İade talebi nasıl oluşturulduğu hakkında daha detaylı bilgi için,
Sıkça Sorulan Sorular alanından İade & Değişim & İptal başlığından veya Anasayfanın en alt kısmında iade& değişim koşulları başlığından faydalanabilirsiniz.
İade politikanız nedir?
Northwild.com.tr’ den satın aldığınız ürünlerin iade süresi 14 gündür. İade etmek istediğiniz ürün iade koşullarına uyuyorsa siteden kolay iade linkinden iade kodu alabilirsiniz. İade koşulları hakkında daha detaylı bilgi için sayfanın altında Müşteri Hizmetleri alanından İade ve Değişim Koşullarını inceleyebilirsiniz.
Northwild iadelerinizi ücretsiz bir şekilde Yurtiçi Kargo ile gönderebilirsiniz.
Ürünler kullanılmış veya yıkanmış şekilde depomuza ulaşırsa iadeniz red edilecek ve size karşı ödemeli şekilde geri gönderilecektir. Bu durumda ücret iadesi yapılmayacaktır.
İade onay kodunu kaybettim ne yapmalıyım?
Northwild.com.tr üye hesabım bölümde iade taleplerim sekmesinden ulaşabilirsiniz.
Aynı zamanda kolay iade talebi oluşturduktan sonra, iletilen mesaj ve mail üzerinden de kontrol sağlayabilirsiniz.
İade kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?
Anlaşmalı kargo Yurtiçi kargo ile gönderilerinizi ÜCRETSİZ olarak gönderebilirsiniz.
GÜVENLİK
Northwild.com.tr’den alışveriş yapmak güvenli mi?
Üyeler tarafından verilen bilgiler ve işlemlerin güvenliği için gerekli önlemler bilgi ve işlemin mahiyetine göre Şirketimiz veya ilgili kuruluşca sistemlerde ve internet altyapısında alınmıştır. Ödeme yaparken kredi kartınızla ilgili bilgiler 128bit SSL kullanılarak şifrelenip, otomatik olarak ödeme işlemlerinin yapıldığı bankaya ulaşmakta ve provizyon alınmaktadır. Bu işlem sırasında bilgileriniz sadece bankaya gönderilmekte, ARARAT AYAKKABI DERİ TEKSTİK SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ tarafından saklanmamaktadır.
Kredi kart bilgilerimi saklıyor musunuz?
Sitemizi kullanımlarınızda tüm kredi kartı işlemleri ve onayları Şirketimiz’den bağımsız olarak ilgili Banka ve benzeri Kart Kuruluşlarınca online olarak aranızda gerçekleştirilmektedir. Kredi kartı ‘’’’şifresi’’’’ gibi bilgiler Şirketimiz tarafından görülmez ve kaydedilmez.
Kişisel bilgilerim www.northwild.com.tr’de güvende mi?
1.Sitemizi üyelik, ürün/hizmet satın alma ve bilgi güncelleme amaçlı girilen bilgiler, keza kredi kartı ve kartlarına ait hassas gizli bilgiler diğer internet kullanıcıları tarafından görüntülenmez.
2.Üyelik kaydı ve alışveriş sırasında verdiğiniz kimlik bilgileriniz üyelik sözleşmesi uyarınca saklanmaktadır. Üyelik sözleşmesi hakkında detaylı bilgi almak için https://www.northwild.com.tr/uyelik-sozlesmesi inceleyebilirsiniz.
3.Sitemizi Üyelerimize ait bilgiler yasal düzenlemelerin öngördüğü sorumluluklarımız çerçevesinde ilgili kuruluşlara açıklanabilir.
3D Güvenli ödeme nedir?
3D güvenli ödeme, İnternet üzerinden yapılan kredi kartı/sanal kart/banka kartı alışveriş işlemlerinin güvenliği için geliştirilmiş bir koruma sistemidir. VISA ve MASTERCARD’ın geliştirdiği bir güvenli alışveriş yöntemidir. Northwild.com.tr’ de tüm ödemeler 3D güvenli ödeme ile gerçekleştirilmektdir.
Kişisel Veri Nedir?
Kimliği belli veya belirlenebilir olan gerçek kişilere ait tüm bilgiler kişisel veridir. Bu kişilerin kimliğinin tanımlanmasında kullanılan tüm veriler kişisel veridir.
KVKK Nedir?
6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu, Kişisel verilerin işlenmesinde kişilerin temel hak ve özgürlüklerini Korumak amacıyla, kişisel verileri işleyen gerçek ve tüzel kişilerin yükümlülükleri ile uyacakları kuralları düzenleyen kanundur. 7 Nisan 2016 tarihinde yürülüğe girmiştir.
ÜRÜN İNCELEME
Ürünü incelemeye göndermek için ne yapmam gerekiyor ?
Northwild.com.tr üzerinden aldığınız ürünleri ürün inceleme talebi oluşturmak için, Northwild Müşteri Hizmetlerine ulaşabilirsiniz. Ürün inceleme talebiniz işleme alındıktan sonra Web iade depo adresine ürün faturası ile birlikte gönderebilirsiniz. Faturasız olarak gönderilen ürünler incelemeye alınmayacak ve adresinize geri kargolanacaktır.
• Ürünleri anlaşmalı kargo firmamız olan Yurtiçi Kargo ile göndermeniz durumunda kargo bedeli tarafımızdan karşılanmaktadır. Anlaşmalı kargo firmamız dışında başka bir kargo firması ile göndermeniz ya da iade kodunu belirtmemeniz durumunda kargo bedeli tarafımızdan karşılanmayacaktır.
• İnceleme talebinizde üretim kaynaklı bir hata bulunmuş ve inceleme talebinizin kabul edilmiş ise üye mail adresinize veya Destek Ekibi Araması bilgilendirmesi ardından, ürün misli ile değişimi yapılacaktır, eğer ürün stokta değil ise üyelik hesabınıza ürün bedeni kadar kupon/ çek tanımlanacaktır. Tanımlanan kupon/çek sadece www.northwild.com.tr ‘ de geçerlidir. Üyeliksiz gerçekleşen bir alışveriş ise Northwild ekibi sizle kupon/çek kodunu sözlü ve yazılı şekilde iletişim numaranızdan paylaşacaktır.
• İnceleme talebinizde üretim kaynaklı bir hata bulunmamış ve inceleme talebiniz rededilmiş ise üye mail adresinize bilgilendirmenizin ardından ürününüz, sonuç mektubunuz ile birlikte adresinize karşı ödemeli olarak gönderilecektir.
İnceleme Departmanı Adresi: Selehaddin Eyubi Mh. Uğur Mumcu Cd. No:31/1 İç Kapı No:1 Esenyurt/İST.
Northwild Destek Ekibi: 0530 520 0568 (Çalışma saatleri Haftaiçi 09:00 - 17:00)
Ürün incelemeye Ayakkabımı gönderdim, ama henüz dönüş yapılmadı, son durum nedir?
Ürün inceleme talebiniz alındıktan ve ürün depomuza ulaştıktan sonra Northwild Uzman Ekibi tarafından kontrol edilmeye başlanmaktadır. Sorun tespiti, kontrol, test süresi ve talebin yanıtlanması yasal süre olan 30(otuz) iş gününde tamamlanmaktadır. Bu süreç içerisinde Müşteri Hizmetleri Ekibi tarafından ürün inceleme talebinizin cevabı sözlü ve yazılı olarak sizle paylaşılacaktır. Daha detaylı bilgi almak için 0530 520 0568 nolu Northwild Müşteri Hizmetleri hattından ulaşabilirsiniz.
ÇEREZ
Çerez Nedir?
Günümüzde neredeyse her web sitesi çerez kullanmaktadır. Size daha iyi, hızlı ve güvenli bir deneyim sağlamak için çerezler kullanıyoruz. Çerez, bir web sitesini ziyaret ettiğinizde cihazınıza (örneğin; bilgisayar(masaüstü) veya cep telefonu(mobil)) depolanan küçük bir metin dosyasıdır.
Çerezler Neden Kullanılır?
Bazı çerezler, daha önceki ziyaretlerinizde kullandığınız tercihlerin web sitesi tarafından hatırlanmasını sağlayarak, sonraki ziyaretlerinizin çok daha kullanıcı dostu ve kişiselleştirilmiş bir deneyim sunmasını sağlar.
Çerezleri Kontrol Etme ve Silme Nasıl Yapılır?
Çerezlerin kullanımına ilişkin tercihlerinizi değiştirmek ya da çerezleri engellemek veya silmek için tarayıcınızın ayarlarını değiştirmeniz yeterlidir. Birçok tarayıcı çerezleri kontrol edebilmeniz için size çerezleri kabul etme veya reddetme, yalnızca belirli türdeki çerezleri kabul etme ya da bir web sitesi cihazınıza çerez depolamayı talep ettiğinde tarayıcı tarafından uyarılma seçeneği sunar. Aynı zamanda daha önce tarayıcınıza kaydedilmiş çerezlerin silinmesi de mümkündür.Çerezleri kontrol edilmesine veya silinmesine ilişkin işlemler kullandığınız tarayıcıya göre değişebilmektedir.
Northwild Tarafından Kullanılan Çerezler Nelerdir?
Web sitemizde kullanılan hiçbir çerez, kimliğinizin saptanmasına yarayacak verileri işlememektedir. Aşağıda web sitemizde kullanılmakta olan çerez türleri ve bu çerezlerin hangi amaçla kullanıldıkları detaylı bir şekilde ortaya konmuştur.
Kategori 1- Zorunlu Çerezler
Bu çerezler, web sitesini dolaşmanız, web sitesinin güvenli alanlarına erişmenin sağlanması ve izinlerin ortaya konması için önemlidir. Bu çerezler olmadan, sitemizde bulunan alışveriş sepeti veya ödeme sayfası gibi talep ettiğiniz hizmetler sağlanamaz.
Kategori 2- 'Performans' Çerezleri
Bu çerezler, ziyaretçilerimizin web sitesini nasıl kullandıkları hakkında bilgi toplamaktadır. Örneğin, ziyaretçilerin en sık gidecekleri sayfaları ve web sayfalarından hata mesajları alıp almadıklarını bilmemizi sağlar. Bu çerezler, bir ziyaretçiyi tanımlayan bilgileri değil toplamayıp, anonim olarak bilgi toplama işlemi yapmaktadır.
Kategori 3: Hedefleme / Reklam Çerezleri
Bu çerezler, reklamları sizinle ilgi alanlarınıza uygun olarak reklam kampanyasının etkinliğini ve reklam sayısını ölçmek için kullanılmaktadır. Genellikle web sitesi operatörünün izniyle reklam ağları tarafından yerleştirilirler. Ziyaret ettiğiniz web sitelerini hatırlıyorlar ve bu bilgiler 3. Kişi niteliğindeki reklam verenler gibi diğer kuruluşlarla paylaşılmaktadır. Çok sıklıkla çerezler hedefleme amacıyla diğer reklamların sitelerine link vermektedir.
NORTH WILD ÖNERİLER
Northwild Ayakkabı Kullanımı Nasıl Olmalıdır?
Siz değerli müşterilerimiz ayakkabıları özenli ve önerilere uygun bir şekilde kullandığında, deformasyonla ilgili herhangi bir sorun yaşanmadığı tespit edilmiştir. Uzun ömürlü bir kullanım sunmasını, konforu ve görünümü ile ilk gün ki gibi devam etmesini istiyorsanız sizler için hazırladığımız kullanma talimatlarına ve kullanıcı dostu önerilere dikkat etmenizi öneririz.
Ayakkabı Kullanım Kılavuzu
Ayakkabınız mutlaka ayağınıza uygun ölçüde olmalıdır. Ayağa küçük veya büyük gelen ayakkabılar erken deformasyona ve astar yırtılması gibi sorunlara yol açmaktadır. Unutmamalısınız ki doğru numara seçimi ayak sağlığı için önemli adımlardan biridir,
Ayakkabıyı giyerken mutlaka çekecek kullanmalısınız,
Ayakkabıyı giyerken, bağlarını mutlaka açarak ve arka (fort) bölümlerine basmadan deneyiniz, giyiniz. Fort kırılması sonrasında ayakkabınıza hiçbir şekilde müdahale edilemez, ve kullanım kaynaklı hatalardan biridir, garanti kapsamına girmez,
Ürün bağcıklarının düzgün olarak bağlanması ve ürünün içerisinde ayağın hareketsiz kalması sağlanmalıdır. Aksi takdirde, ürünün iç fort astarında yırtılma oluşabilir, fort lastiklerinde ise kırılma ve içten dışa doğru deformasyon görülebilir,
Ayakkabılar, ayağa uyum sağlayıncaya kadar ilk birkaç giymede ayağı sıkabilir veya vurabilir. Bu nedenle yeni ayakkabı ile dışarı çıkmadan önce evde giyerek birkaç kez denemenizi tavsiye ederiz,
Ayakkabılar kesinlikle çamaşır makinası veya elde yıkanmamalıdır. Çamaşır suyu, deterjan, vb. malzemelerle temizlenmemelidir. Makinada yıkanması sebebiyle oluşabilecek deformasyonlar, veya ayakkabı malzemesine göre tavsiye edilen bakım/temizlik önerilerine uygun olmayan işlemler kullanıcı hatası kabul edilmektedir,
Eğer ayak tabanı probleminiz varsa ortopedik / medikal ayakkabı modellerini tercih etmenizi tavsiye ederiz,
Ayakkabıları çorapla giymek konfor ve uzun ömürlü kullanım için önemli adımlardan biridir,
Ayakkabıları direk güneşte bırakmamalısınız, yoğun nem, rutubetli ve ıslak ortamlardan uzak tutmalısınız,
Ayağın aşırı terlemesinden dolayı ayakkabı üzerinde oluşabilecek, giderilmesi mümkün olmayan lekeler üretim hatası değildir,
Islak ve nemli ayakkabılar, kalorifer ve güneş altında değil, oda sıcaklığında ve içine gazete doldurularak kurutulmalıdır,
Ayakkabınızı, yapısına ve amacına uygun koşullarda kullanmalısınız (örneğin; kösele tabanlı bir ayakkabı spor amaçlı yürüyüşlerde kullanılmaz veya karlı, yağmurlu bir ortamda keten ayakkabı giymek doğru bir tercih olmayacaktır). Amaç dışı alanlar ve durumlarda kullanılan ayakkabılar kısa sürede yıpranacak ve telafisi mümkün olmayan deformelere yol açabilecektir. Üstelik konforu en alt seviyeye çekecektir. Ayakkabının uygun koşullarda kullanılmaması sebebiyle oluşacak deformasyonlar kullanıcı hatası olarak kabul edilmektedir,
Fermuarlı olan bot ve çizmeler fermuar yerinden su alabilir. Bu nedenle, fermuar bulunan bot veya çizmelerle, fermuar seviyesine çıkacak su birikintilerine girilmemesini öneririz,
Ayakkabınızı saklama yöntemi de, ilk gün ki gibi kullanmak için önemli adımlardan biridir. Ayakkabının şeklinin bozulmaması için, içine kalıp yerleştirmenizi tavsiye ederiz. Kalıp yoksa ürünlerin asla üst üste konulmaması gerekmektedir, böylece şekil bozulmasına ve ezilmesine mani olabilirsiniz,
Üzerinde “su geçirmez ayakkabı özelliği mevcuttur”, “WATERPROOF’’ ibaresi bulunmayan modellerin yağmurda ve karda su geçirebileceği unutmamalısınız. Özellikle, su geçirmezlik anlamına gelen ibareleri olmayan tüm ayakkabı ve botlar su geçirebileceğini unutmamalısınız, bu durumda oluşabilecek şikayetler, uygun koşullarda kullanılmamıştır gerekçesiyle kullanıcı hatası olarak nitelendirilebilmektedir,
Üstü el dikişli ayakkabılar (saraçlı tabir edilen), dikiş yerlerinden su alabilir. Dolayısıyla bu tip ayakkabılarla kışın ve yağmurlu havalarda mümkün olduğunca su birikintisine girmemenizi tavsiye ederiz,
Bakteri, koku ve deformasyon oluşumunu önlemek için ayakkabıların dinlendirilerek giyilmesini öneriyoruz. Ayakkabının emmiş olduğu ter veya nem 24 saat içinde buharlaşır, bu nedenle ayakkabınızı 2 gün ara ile kullanmanızı ve giymediğiniz zamanlarda havalandırmanızı tavsiye ederiz,
İç astarında sentetik malzeme kullanılan ayakkabıların koku yapması muhtemeldir, aralıklı giymenizi ve havalandırmanızı öneririz,
Ayakkabı çamurlu veya kirliyken, nemli bir bez ile temizlenmesini tavsiye ederiz, Northwild Ayakkabıları makinada yıkanmaya uygun değildir,
Karlı ve yağmurlu ortamlarda “WATERPROOF’’, “WATER RESİSTANT’’ veya “WATER REPELLENT’’ su geçirmez su itici özellikte ayakkabı modellerinin kullanılması ve ek olarak yalnızca lastik ve kauçuk tabanlı ayakkabıların kullanılmasını tavsiye ederiz,
Süet ayakkabıların, süet fırçası ya da silgisi ile temizlenmesini öneririz,
Nubuk ayakkabıların, nubuk silgisiyle veya yumuşak bir süngerle temizlenmesini tavsiye ederiz,
Keten ürünler soğuk suda, elde nemli bir bezle temizlenmelidir. Ağartıcı, parlatıcı, yumuşatıcı gibi ürünlerin kullanılması doğru değildir, bu sebeple oluşacak renk değişimleri kullanıcı kaynaklı hata kabul edilmektedir,
Yürürken veya otururken ayakkabının birbirine sürtünmesi nedeniyle ayakkabı zedelenebilir. Yürüme fizyolojisinde ayakkabıların birbirine sürtünmesi normal değildir. Bu tip alışkanlıklardan doğan yıpranma garanti kapsamı dışındadır,
Sürtünme, çarpma vb. sebepler üretim hatası olarak değerlendirilmez,
Ayağın anatomik yapısı itibari ile ayakkabı malzemesinde yanlara doğru genişleme ve kırışıklıklar meydana gelebilir, bu durum normal karşılanmalıdır, Gyilmediği zamanlarda kalıba koyulmasını tavsiye ederiz,
Nefes alabilen AIR File ürünler soğuk suda, nemli bir bezle temizlenmelidir. Ağartıcı, parlatıcı, yumuşatıcı gibi ürünlerin kullanılması doğru değildir,
Üzerinde “Yıkanabilir” ibaresi olmayan ürünleri lütfen yıkamayınız,
Sentetik ürünleri (süet, nubuk, rugan vb.) periyodik olarak bakım malzemeleri ile temizlenmeli ve bakımının yapılmasını öneririz, silgi veya fırça en uygun bakım yöntemidir, silikon bazlı temizliyiciler kullanılması uygun değildir,
Kısa süreli de olsa kullanılmış ürünler değiştirilmez, iade talepleri kabul edilmez.
Ayakkabı kullanım talimatına uygun olarak kullanılmayan ayakkabılarda meydana gelen hasar ve deformasyonlar garanti kapsamı dışında kalmaktadır.
ÖDEME YÖNTEMLERİ
Northwild.com.tr'de ödeme yöntemleri nelerdir?
Northwild.com.tr'de Ödeme yöntemi olarak kredi ve banka hesap kartlarını kullanabilirsiniz. Kapıda ödeme seçeneği ile siparişinizi oluşturarak ödemeyi kargo firmasına size ulaştığı an yapabilirsiniz. Havale/EFT yöntemi ile Banka hesabımıza sipariş tutarını ileterek ödeme yapabilirsiniz.
Taksitli Alışveriş Yapabilir Miyim?
Northwild.com.tr' de taksitli alışveriş yapabilirsiniz. Bonus, World, Axess, Advantage, Paraf, Maximum ve CardFinans kredi kartları ile taksitli alışveriş fırsatlarından faydalanabilirsiniz.
Taksit Seçeneklerine Nasıl Ulaşabilirim ?
Northwild.com.tr'de taksit seçeneklerini görüntüleyebilmeniz için öncelikle kredi kartı veya iyzco ödeme seçeneklerinden birini seçmeniz ve kart bilgilerinizi girmeniz gerekmektedir. Kart bilgileri eksiksiz doldurulduktan sonra tüm taksit seçeneklerini görüntüleyebilirsiniz. 12 aya kadar taksit imkanından faydalanabilirsiniz.
Taksit Seçeneklerini görüntüleyemiyorum sebebi nedir?
Kredi kartı veya İyzco ödeme seçeneği seçiminin ardından kart bilgilerinizi girdiğinizde taksit seçeneklerine ulaşabilirsiniz. Kart bilgileri girilmeden taksit seçeneklerini görünmeyecektir.
Kredi Kartı ile Ödeme Nasıl Yapabilirim?
Ödeme adımına gelindiğinde Kredi kartı ödeme yöntemi seçilip kart bilgilerini girerek ödemeyi tamamlayabilirsiniz.
Banka Kartları ile Ödeme Yapabilir Miyim?
Northwild.com.tr' den yapacağınız alışverişlerde tüm bankalara ait debit kartlar ile ödeme yapabilirsiniz.
İyzco ile Ödeme Yapabilir Miyim?
Northwild.com.tr siparişlerinizde ödeme adımına gelindiğinde iyzco ödeme yöntemini seçebilirsiniz. Kart bilgilerini girerek siparişinizi tamamlayabilirsiniz.
Taksitli Alışverişlerde Vade Farkı Ödeyecek Miyim?
Northwild.com.tr' de taksitli alışverişler vade farkına tabidir. Taksit seçeneğine göre vade farklarını kart bilgileri girildiğinde görebilirsiniz.
Maksimum Taksit Seçeneği Nedir?
Northwild.com.tr' de 12 aya kadar taksit seçeneği mevcuttur.
Hangi ödeme seçeneklerini kullanabilirim?
• Northwild.com.tr’ üzerinden kredi kartları, nakit ödeme (ATM) Kartları ile; MasterCard, Visa tipli kartları ile işlemleri yapılabilmektedir.
• Havale seçeneğimiz ile ödeme yapmanız mümkündür.
• Ödemelerinizi havale ya da EFT yöntemlerinden birini kullanarak aşağıda bilgileri verilen hesap bilgileri üzerinden alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.
• İyzico ile hızlı ve kolay işlemler gerçekleştirebilirsiniz
• Kapıda ödeme yöntemi ile siparişiniz size ulaştığında ödemeyi yapabilirsiniz.
Havale veya EFT ödeme yöntemi ile siparişimi nasıl oluşturabilirim?
•Havale ve EFT ödemelerinde, alıcı ismi mutlaka ARARAT AYAKKABI DERİ TEKSTİL SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ olarak girilmelidir
•Ödeme işlemi yapılırken açıklama kısmına hangi siparişe ait olduğunu belirtmek adına sipariş numarası yazılmalıdır
•Havale yöntemi ile verilen siparişlerin hesap kontrolleri günlük olarak saat 15:00 ‘ da gerçekleştirilmektedir.
•2 gün içerisinde ödemesi tamamlanmayan siparişler sistem tarafından otomatik olarak iptal edilecektir.
HAVALE / EFT HESAP BİLGİLERİ
Hesap adı: ARARAT AYAKKABI DERİ TEKSTİL SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
Hesap Tipi: TRY
Banka: Garanti Bankası
Şube Adı: Parseller / Avcılar
IBAN: TR73 0006 2001 2150 0006 2944 52